Oblíbené odkazy
Doménové jméno (zkráceně doména), které si pro svou prezentaci na internetu zvolíte, je z hlediska marketingu klíčové. Bude Vás provázet roky či desetiletí a zásadním způsobem ovlivní návštěvnost Vašich stránek a tím i vývoj a úspěšnost celého Vašeho podnikání. Jde o trvalou investici, doménové jméno na síti zůstává a s expanzí internetu jeho význam stále stoupá a jeho hodnota roste. Jméno domény by mělo být maximálně srozumitelné, nezaměnitelné a snadno zapamatovatelné. Také by mělo být lehce spojitelné s Váším projektem, výrobky či službami. Pro využití v prostředí českého internetu je nezbytné doménocé jméno s koncovkou .cz.

Je-li vhodné doménové jméno již obsazené, vyplatí se Vám jeho odkoupení. Snaha o hledání podobného volného doménového jména (alternativní koncovky, pomlčkové verze) totiž vede k nebezpečí záměny, které bude podporovat Vaši konkurenci, vlastnící vhodnější doménové jméno. Každé doménové jméno je unikátní a správný výběr vytváří image a posiluje značku.

Stejně jako kamenný obchod na rušné hlavní třídě v centru města, kvalitní doménové jméno přiláká mnohem více potencionálních zákazníků a zlepší pozici ve vyhledávačích. Investice do doménového jména je navíc jednorázová. Chtěli byste také vlastnit prestižní obchod v centru? V neustále dynamicky rostoucí a den ode dne důležitější internetové síti máte nyní jedinečnou šanci!

Shrnutí důvodů pro vlastnictví kvalitní domény:
  • zvyšuje návštěvnost internetové prezentace
  • efektivně vytváří image a posiluje značku
  • zlepšuje posize ve vyhledávačích
  • poskytuje konkurenční výhodu
  • význam i hodnota neustále stoupá
  • poskytuje prestižní adresu na internetu
  • jednorázová investice, bez dalsších poplatků
Doménové jméno bude prodáno nejvyšší obdržené nabídce. Zašlete nám tedy prosím konkrétní cenovou nabídku. Při tvorbě ceny vezměte v potaz kvalitu a strategickou hodnotu doménového jména, které Vás bude kvalitně prezentovat i několik desetiletí a podstatnou měrou rozhodne o Vašem úspěchu v podnikání. Při prodeji Vám zaručujeme rychlé a seriózní jednání. Na neadekvátně velmi nízké nabídky však bohužel z časových důvodů nemůžeme reagovat. V případě Vašeho zájmu nás prosím kontaktujte. Jsme Vám k dispozici i pro případné dotazy a konzultace. Investice do kvalitního doménového jména se Vám rozhodně vyplatí.

Nabídkový formulář pro doménu: Imail.cz

Jméno a příjmení:
Váš e-mail:
Telefon:
Navrhovaná cena (Kč):
Ověření: CAPTCHA code
Poznámka:
Elektronická pošta, zkráceně e-mail (často také nesprávně[1] email), je způsob odesílání, doručování a přijímání zpráv přes elektronické komunikační systémy. Termín e-mail se používá jak pro internetový systém elektronické pošty založený na protokolu SMTP (Simple Mail Transfer Protocol), tak i pro intranetové systémy, které dovolují posílat si vzájemně zprávy uživatelům uvnitř jedné společnosti nebo organizace (tyto systémy často používají nestandardní protokoly, mívají ovšem bránu, která jim dovoluje posílat a přijímat e-maily z internetu). K širokému rozšíření e-mailu přispěl zejména internet. E-mail je ve skutečnosti starší než internet; některé staré e-mailové systémy byly rozhodujícím nástrojem při tvorbě internetu. Elektronická pošta vznikla v roce 1965 jako způsob komunikace více uživatelů mainframového počítače se sdílením času; přesto je přesná historie nejasná, mezi prvnímy systémy s touto schopností byly Q32 od SDC a CTSS z MIT. E-mail se rychle rozšířil a stal se síťovým e-mailem, což umožňovalo uživatelem posílání zpráv mezi různými počítači. Raná historie síťového e-mailu je taktéž nejasná; systémy AUTODIN mohly být první, které umožňovaly přenos elektronických textových zpráv mezi různými počítači (1966), ale je možné, že něco podobného měl už systém SAGE. Počítačová síť ARPANET měla hlavní slovo v dalším vývoji elektronické pošty. Existuje zpráva, která poukazuje na experimenty s přenosem e-mailů mezi systémy krátce po vzniku ARPANETu v roce 1969. Ray Tomlinson začal v roce 1972 používat znak @ na oddělení jména uživatele od názvu stroje. Všeobecný názor, že byl původcem elektronické pošty, je přehnaný, přesto jeho programy SNDMSG a READMAIL byly v jeho vývoji velmi důležité. ARPANET významně zvýšil popularitu e-mailu, a ten se zároveň stal trhákem jako aplikace v rámci ARPANETu. Jak se elektronická pošta stávala všeobecně známou, zvyšovala se její popularita, což vedlo i k rozšíření mezi lidi, kteří neměli přístup k ARPANETu. Bylo vyvinuto několik protokolů na doručování pošty mezi skupinami počítačů se sdíleným časem pomocí alternativních přenosových systémů jako UUCP a emailový systém VNET od IBM.